Opowiadanie inspirowane jest anime Kuroko no Basuke!

środa, 31 grudnia 2014

Pytania i odpowiedzi - Oliwier Madgrey (część 2)

            Hej!

            Przepraszam za okropne opóźnienie! Jednak wyrobiłem się jeszcze w tym roku. Mam nadzieję, że pozostałe odpowiedzi Oliwiera Wam się spodobają! W razie gdyby jakaś mi umknęła, wystarczy wspomnieć o tym w komentarzu. 
            Łącznie Oliwier odpowiedział na 430 Waszych pytań!


            Tutaj znajdziecie linki do odpowiedzi pozostałych postaci.
            Marcel Bielski
            Bruno Druh-Czerwiński
            Malwina Różańska
            Gaspar Arcenciel
            Oliwier Madgrey (część 1) 


            A teraz czas, aby poznać odpowiedzi Oliwiera! Miłej zabawy!


UWAGA! ODPOWIEDZI MOGĄ BYĆ WULGARNE LUB ZBOCZONE!
CZYTACIE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!




216. Ulubiony przedmiot w szkole do odsypiania?
Historia.

217. Czy lubisz gdy Gaspar nad tobą dominuje?
Czasami... Chociaż nie lubię się przyznawać do tego, że mnie to jara.

218. Czy potrafisz grać na czymś jeszcze poza pianinem?
Na nerwach.

219. Twój ulubiony styl?
Styl… czego? Ubiór? Nie wiem, chyba nie mam stylu.

220. Gdybyś mógł ciągle powtarzać ten sam dzień ze swojego życia, to który?
Dzień pięciu razy. Ach…

221. Miałeś kiedyś ochotę rzucić wszystko i uciec gdzieś jak najdalej? Kiedy?
Raz to nawet zrobiłem, wyjeżdżając z Helsinek.

222. Co w życiu jest dla Ciebie ważne?
Lody czekoladowe.

223. Masz ulubiony t-shirt? Jaki?
Nazywam to "koszulą śmierdziela" i noszę ją zawsze po domu. Jej poplamiona, powycierana i ma kilka dziur, ale jest zajebista. Ma napis: luupää. Czyli – głupek.

224. Co byś zrobił gdybyś przyłapał Gaspara na zdradzie?
Rzucił i odszedł.

225. Co u Ievy?
Wszystko dobrze. Przygotowuje się do pierwszej sesji.

226. Opiszesz swoją siostrę?
Drobna i niska. Srebrne włosy, które przeważnie spina z tyłu głowy. Często się uśmiecha, lubi rywalizację. Jest bardzo pewna siebie, czasem irytując, ale zawsze można na nią liczyć. Nie integruje się szybko z ludźmi, ale ma swoją grupkę przyjaciół.

227. Masz jakieś ulubione słodycze?
Eklerki. Kurwa, zabijam za eklerki!

228. Które z pytań najbardziej ci się podobało?
Szczerze to nienawidzę tych pytań.

229. Czemu ty mówisz po polsku, a siostra i mama nie?
Pisałem wcześniej. Odpowiedź 29.

230. Kiedy założysz buty od Gaspara?
Na finał EuroBask 2015.

231. Czego się boisz?
Cholera, nie lubię o tym gadać. Ktokolwiek lubi gadać o tym czego się boi? Boję się duchów, serio. Teraz, po tym całym doświadczeniu, to po prostu mam jakieś dziwne fazy. Ble.

232. Co łatwiej odstawić: papierosy, kawę czy przekleństwa?
Papierosy.

233. Gdyby nie koszykówka, to co innego?
Siatkówka? Pewnie tak. Nie cierpię piłki nożnej, więc pewnie siatkówka. Ale dzięki Kalevowi, koszykówka istnieje.

234. Co studiujesz?
Biznes międzynarodowy.

235. Kto najlepiej według Ciebie spełnia się w roli kapitana, Gaspar, Bruno czy Cyrus?
Cholera, trudne. Wykluczam Cyrusa, bo nigdy nie był moim kapitanem. Słyszałem jedynie plotki, ale to mnie nie dotyczyło. A co do Gaspara i Brunona – obaj są wymagający. Obaj mają osobny styl, ale niektóre elementy są podobne jak chociażby dyscyplina, zachowanie, systematyczność. Gaspar jest bardziej pobłażliwy w kwestii odzywania się do niego. U Brunona zawsze trzeba było mówić z szacunkiem lub tytułem. Gaspar na to nie zwraca aż tak uwagi. Poza tym, Filip już go nazywa Kapcio Gapcio, więc…

236. Wolisz dominować czy być zdominowanym?
Dominować no kurwa!

237. Czy myślisz o stałym powrocie do Helisinek?
Na razie nie.

238. Zazdrościsz Bruno i Dorianowi tytułu Monarchy?
Nie. Byłbym chujowym Monarchą. Poza tym władza szybko uderza mi do głowy.

239. Czemu na początku drugiego roku studiów zdecydowałeś się na przerwę w Koszykówce?
Niech no zerknę w kalendarz. Ach, tak, było to tłumaczone w opowiadaniu.

240. Jaką cechę cenisz i lubisz najbardziej w Gasparze?
Elegancję. O ile można to nazwać cechą. Dla mnie to cecha Gaspara – bycie eleganckim. A potem lubię jak tę elegancję gubi w łóżku!

241. Czy tęsknisz za Błażejem?
Tak. Żałuję, że nie spędziłem z nim więcej czasu. Miał naprawdę wielkie serce i prawdziwą pasję. Ktoś taki zaimponowałby nawet Cyrusowi.

242. Ulubiony film?
Dziewczyna z tatuażem.

243. Jaka jest ulubiona żecz (poza sexem), którą lubisz robić z Gasparem?
Oliwier: Śmianie się z ludzi.
Gaspar: Wcale tak nie jest!
Oliwier: Ciiiii, kochanie.

244. Czy myślisz o wspólnym zamieszkaniu z Gasparem?
Myślałem, ale póki co jest za wcześnie. Może po studiach.

245. Jaki jest najlepszy prezent jaki Dostałeś?
Przyjmuję wszystkie. W końcu to prezent. Chociaż niektóre mnie irytują, bo są zdecydowanie za drogie. Np. buty od Gaspara. Pan Elegancja chyba zapomniał, że nie powinno dawać się butów w prezencie, ale możliwe, że we Francji nie mają tego przesądu.

246. Co chcesz robić po studiach?
Podróżować i pracować.

247. Czy próbowałeś kiedyś bdsm?
Tak. Ale nie był to wysoki poziom. Wiązanie, pejcz, kneblowanie… Raczej lajcik. Nikogo nie wieszałem za jaja pod sufitem.

248. Ile miałeś lat kiedy zauważyłeś że jesteś gejem?
Jakoś na studiach. Na początku myślałem, że jestem bi, potem fascynacja kobietami gdzieś się ulotniła… No, jakoś tak miałem dwadzieścia lat? Dwadzieścia jeden? Gaspar bardzo mi pomógł w określeniu się. Chyba moje „bycie bi” było obroną samego siebie przed tą ostatecznością. Głupota.

249. Jakie wydarzenie najlepiej wspominasz?
Było.

250. Tęsknisz za rodziną?
Czasami.

251. Jaki masz stosunek do osób bi?
Nie wiem. Nie przeszkadzają mi. Marcel jest bi i jest moim najlepszym przyjacielem. Sam wolałbym być biseksualny, ale chuj. Dosłownie.

252. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w Warszawie?
Nie wiem… Lubię port praski. Często tam chodziłem. Ogólnie Praga jest spoko, ale daleko ode mnie i w sumie niewygodnie byłoby mi tam mieszkać, bo studia i pracę mam po innej stronie Wisły.

253. Ulubiona książka?
Cała seria Millenium.

254. Jest jakiś sport którego nie znosisz?
Piłka nożna.

255. Ile miałeś lat gdy dowiedziałeś się że jesteś bi i jak to wyglądało?
Koło piętnastu lat. Wtedy myślałem, że jestem bi.

256. Kiedy przeżyłeś swój pierwszy raz?
W gimnazjum.

257. Jakim byłeś dzieckiem, jak wyglądało twoje dzieciństwo?
Podobno byłem w chuj uroczym dzieciakiem. Często się uśmiechałem i wygłupiałem. Mimo to dzieciństwo wspominam raczej w chłodnych barwach. Moi rodzice bardzo naciskali na wychowanie i edukacje. Nieczęsto się bawiłem i nie miałem przyjaciół. W sumie jedynie trzymałem z rodzeństwem.

258. Co najbardziej w sobie lubisz?
Wszystko. Jestem przekoks.

259. Co sprawia Ci największą radość ogólnie i kiedy jesteś smutny?
Kawa…?

260. Chciałbyś mieć jeszcze jedno zwierzątko? Jakie?
Nie. Sampo wystarczy. Jest super, gdy nie planuje morderstw.

261. Czego, byś nie zrobił dla miliona?
Coś takiego już było…?

262. Twój ulubiony film?
Było.

263. Czy lubisz/umiesz rysować?
Coś tam umiem, ale nie powiedziałbym że lubię.

264. Masz ulubiony wiersz? Jaki?
Poezja jest dla mnie prywatnym przeżyciem. Nie lubię się nią dzielić. Moją ukochaną poetką jest Edith Södergran. Polecam Cień Przyszłości, Kraj, którego nie ma. Poza tym uwielbiam Der Erlkönig. Tak, to ballada, ale i tak uwielbiam. Macie moje ulubione wykonanie:
https://www.youtube.com/watch?v=JuG7Y6wiPL8

265. Gdybyś mógł zmienić jeden moment w swoim życiu, co by to było?
Nie kurwiłbym się, to jasne.

266. Uważasz, że należy zawsze i do końca walczyć o osoby, które kochamy, czy raczej bez oporów pozwolić im odejść, gdy o to poproszą?
Walczyć.

267. Ulubiony smak soku?
Pomarańczowy.

268. Ulubiony owoc?
Truskawka? Albo winogrono.

269. Co byś zrobił gdybyś przyłapał Gaspara jak się całuje z kimś innym?
Liczycie na coś takiego czy jak? Pogratulowałbym mu i poklepał po plecach za dobrą robotę i technikę!

270. Co chciałbyś na gwiazdkę?
Nowe spodenki. Albo zegarek. Albo kolczyki.

271. Twoja największa kłótnia ogólnie. O co?
Ja się cały czas kłócę. Kto by to pamiętał?

272. Pobiłeś kiedyś kogoś? (jak tak to za co?)
Jasne, że tak. Pobiłem homofoba, pobiłem kolegę w klasie, pobiłem kolesia z innej drużyny jeszcze w Helsinkach. Pobiłem kolesi, którzy chcieli okraść Gaspar i tych, którzy zaczepiali Malwinę. Fajna sprawa.

273. Masz jakieś ulubione seriale?
"Przyjaciele" for ever.

274. Którego z celebrytów uważasz za najbardziej przystojnego?
Nie interesuję się tym.

275. Dlaczego Nataniel cię denerwuje?
A dlaczego innych nie? Jest mały i denerwujący.

276. Wstydzisz się czegoś w związku?
Chyba nie.

277. Jak Gaspar wprawia Cię w zakłopotanie?
To pytanie do niego.

278. Często mówisz Gasparowi, że go kochasz?
Nie. To nie znaczy, że go nie kocham. Po prostu to silne słowo i używam go w ważnych sytuacjach. Nie można tego słowa tak sobie cały czas rzucać.

279. Co planujesz dać Gasparowi na Mikołajki i Gwiazdkę?
Będzie w dodatkowym rozdziale. Cierpliwości.

280. W jakie miejsce na świecie chciałabyś się jeszcze udać tylko z Gasaprem?
Hmm… Jakaś tropikalna wyspa. Chociaż nie lubię ciepła, ale co tam. W końcu to jebana tropikalna wyspa!
 
281. Chciałbyś podróżować?
Jasne!

282. Chciałbyś mieć dzieci?
Byłbym złym ojcem. Ktoś myśli inaczej?

283. Chcecie z Gasparem razem zamieszkać na stałe lub czy rozmawialiście o tym?
Nie rozmawialiśmy, ale nie spieszy nam się z tym tematem.

284. Pragniesz czegoś?
Kawy.

285. Komu życzysz szczęścia?
Przyjaciołom, chłopakowi, rodzinie.

286. Chcesz, aby Twój ojciec zaakceptował Ciebie i twój związek z Gasparem?
Tak.

287. Czy Gaspar chce poznać Twojego brata?
Tak, ale mu to odradzam.

288. Grasz czasami na fortepianie lub pianinie? Grasz dla Gaspara? Zagrałbyś przed resztą przyjaciół?
Nie bardzo mam gdzie. Czy bym zagrał? Chyba bym mógł, to nic wielkiego.

289. Czy myślałeś jeszcze o nauczaniu języka fińskiego w przyszłej szkole Gaspara?
Podobnie do roli ojca, nauczycielem też bym był chujowym. Nie mam cierpliwości do tego, a tylko bym siał terror w młodych serach.

290. Przedmiot w szkole, którego nie znosisz?
Historia.

291. Znienawidzony nauczyciel?
Facet od historii.

292. Czego w sobie nie lubisz najbardziej, a za co się uwielbiasz?
…….

293. Ulubiony teksty na podryw?
Nie mam. Trzeba być elastycznym.

294. Czy jest coś czego nie lubisz w Gasparze, coś co Cię wkurza/denerwuje?
Przejmuje się za bardzo. I czasem po prostu nie pozwoli na to, aby było tak a nie inaczej. Uparty osioł.

295. Czy byłeś o niego zazdrosny ? W jakiej sytuacji?
Tak jak było wspomniane w opowiadaniu, jestem zazdrosny o te laski, które się przy nim kręcą. Są serio w niego zapatrzone jak w obrazek.

296. Co najbardziej w nim lubisz (coś z wyglądu i charakteru lub zachowania)?
Bla, bla blaaa

297. Jaki jest twój ulubiony owoc?
Było.

298. Opisz swoją siostrę w 5 słowach?
Bystra, silna, zdystansowana, uparta, pewna siebie.

299. Co Cię uspokaja?
Nervosan.

300. Co byś zrobił gdyby ktoś przyłapał Cię podczas seksu?
Kontynuowałbym. To podniecająca myśl.

301. Twoje ulubione ubranie?
Te które mam w szafie.

302. Jak często korzystasz z internetu?
Raz dziennie?

303. Lubisz herbatę, jeśli tak to jaką?
Zwykła lub zielona. Te są najlepsze.

304. Co studiujesz?
Byyyyyło.

305. Jakich zabawek używasz w łóżku?
Też byłoooo.

306. Jaka pieszczota erotyczna najbardziej Cię podnieca?
Oral.

307. W jakim miejscu chciałbyś uprawiać seks?
W Spreso. Seks w miejscu pracy jest podniecający.

308. W jakim najbardziej nieodpowiednim miejscu uprawiałeś seks?
Na hali sportowej pod trybunami.

309. Najbardziej zbereźna myśl/fantazja?
Robić to w miejscu publicznym z bardzo wysokim ryzykiem, że ktoś nas nakryje.

310. Najbardziej poniżająca rzecz/zachowanie jaką zrobiłeś za pieniądze?
O dziwo, jeszcze miałem swoją dumę i nie na wszystko się zgadzałem. W sumie wiele rzeczy było poniżających, ale wtedy tak na to nie patrzyłem. Potrzebowałem pieniędzy. Pamiętam, że raz musiałem udawać psa i słuchać wyzwisk. To było chyba najgorsze, bo ja nie pozwalam po sobie tak jeździć, ale byłem zdesperowany. Szkoda gadać…

311. Jak poznałeś Ale (miejsce, szczegóły)?
Nie lubię do tego wracać. Na imprezie w Helsinkach. Był już wyoutowany i zagadał do mnie. Spodobał mi się i od tego się zaczęło, chociaż próbowałem twierdzić, że "no homo", nawet gdy mi ssał. No, ale byłem na etapie "jestem bi". 
Ale był czarujący. Potrafił mówić na wiele tematów, ale był też świetnym aktorem. Po prostu byłem dla niego "zdobyczą do odhaczenia".

312. Jak wyglądało Twoje zerwanie z Ale?
Och, przepraszam, gdy wypluwałem z siebie jad i flaki opowiadając tę historię w szatni, pewnie nie do końca dało się mnie zrozumieć.

313. Zwracasz uwagę na pomalowane paznokcie u dziewczyn?
Nie. Nie interesuje mnie to.

314. Chciałbyś mieć jakiś tatuaż?
Rozważam jakąś trupią czaszkę.

315. Wkurwiają Cię te pytania?
BARDZO JA JEBIE!

316. Co myślisz o tęczy na Placu Zbawiciela?
Ha, ha! Jest zajebista! Normalnie Plac Gaspedała.

317. Oglądasz jakieś seriale/reality show?
Nie. Nie lubię. Czasami wracam do "Przyjaciół".

318. Co najbardziej przeszkadza Ci w Gasparze?
Było wyżej.

319. Ile lat zgubisz na studiach?
Zero?

320. Masz jakiś ulubiony zespół?
Years & Years, w sumie. Chociaż ciężko wybrać.

321. Ulubiona piosenka?
Nie potrafię wybrać.

322. Co myślisz o Gabrielu?
Nawet spoko, ale niewiele gadaliśmy. Nauczył mnie wyżej skakać do kosza, ale nie mamy kontaktu. Ogólnie nie mam nic przeciwko niemu.

323. Co myślisz o Dawidzie?
Zajebisty gracz, ale nie przepadaliśmy za sobą. W sumie szkoda, że już go nie ma, byłby zajebistym dodatkiem do drużyny.

324. Wkurza Cię związek Ievy z Marcelem?
Nie tyle co wkurza co raczej niepokoi.

325. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Homarrrrry!

326. Ulubiony kolor?
Biały, szary.

327. Masz ulubione bokserki? Jak wyglądają?
Moje bokserki są albo białe albo czarne albo szare. Nie jestem pod tym względem jakoś kolorowy.

328. Ulubione buty?
Nike Hyperdunk 2011.

329. Nike czy Adidas?
Nike.

330. Czy masz pochyłe pismo?
Tak.

331. Jesteś praworęczny czy leworęczny?
Prawo.

332. Skąd wziął się Twój fetysz butów i stóp?
Nie mam pojęcia. Jarają mnie. Mmmmm…

333. Ulubiona kawa?
Pisałem wcześniej.

334. Ulubiony film?
Też pisałem wcześniej.

335. Ulubione miejsce w Warszawie?
Również pisałem wcześniej.

336. Masz miejsce, w którym się wyciszasz i relaksujesz? Jakie to miejsce?
Mój pokój.

337. Jak brzmią dwa imiona męskie i żeńskie, które najbardziej Ci się podobają?
Gaspar, Bruno. Malwina, Aleksandra.

338. Próbowałeś żabich udek i ślimaków?
Taaaak. Nawet spoko. Chociaż do ślimaków nie wrócę za szybko.

339. Ulubiona zabawka w dzieciństwie?
Klocki Lego.

340. Lubisz chodzić z malinkami na szyi?
Nie. Wolę je zostawiać na szyi.

341. Lubisz kogoś oznaczać malinkami?
Gaspara.

342. Ulubiony smak lodów?
Waniliowe.

343. Ulubiona aktorka?
Emma Stone.

344. Ulubiona piosenkarka?
Lily Allen.

345. Ulubiony aktor?
Clint Eastwood.

346. Ulubiony piosenkarz?
Olly Alexander.

347. Grasz na PlayStation?
Tak.

348. Byłeś u Natana w domu?
Nieeee!

349. Czy Ieva też umie grać na pianinie?
Ona wybrała skrzypce.

350. Kim chciałeś zostać, gdy byłeś dzieckiem?
Odkrywcą, takim trochę Indiana Jonsem.

351. W jakim wieku zorientowałeś się, że jesteś gejem? Jakieś okoliczności?
Było wyżej co do wieku. Okoliczności…? No, spodobali mi się koledzy z drużyny nago. Pod prysznicem i w szatni.

352. W jakim wieku zacząłeś poznawać swoje ciało od strony erotycznej?
Myślę, że tak jak inni w danym wieku.

353. Ile miałeś lat, gdy uprawiałeś seks po raz pierwszy?
Piętnaście, szesnaście?

354. Z kim przeżyłeś swój pierwszy raz i w jakich okolicznościach?
Z moją dziewczyną. Byliśmy trochę pijani i zrobiliśmy to u niej w domu na kanapie.

355. Ulubione anime?
Nie oglądam.

356. Czy byłeś kiedyś w sex-shop'ie?
Jasne.

357. Jaki jest Twój światopogląd na egzystencje? (Tzn. czy wierzysz w Boga, może reinkarnacja itd.)
Chcę wierzyć, że jest coś dalej, a nasze życie ma sens, nieważne jak szare by było.

358. Nie wstydzisz się mówić o swoich potrzebach erotycznych Gasparowi?
Jasne, że nie.

359. Mówisz swoje potrzeby erotyczne Gasparowi czy "bierzesz co chcesz" bez uprzedzenia?
Daje je kurwa spisane w tabelce.

360. Wstydzisz się czasami w łóżku?
Czasami jak robi się zbyt czuło.

361. Jeśli chodzisz do sex-shopu to z Gasparem czy bez?
Raczej sam.

362. Lubisz wychodzić z Gasparem na zakupy?
Jasne. Jest cierpliwy i lubi stawiać potem obiad.

363. Kiedy zorientowales sie, ze kochasz Gaspara?
Jeeeeeeeej, gdyby tylko istniało opowiadanie dotyczące tego konkretnego problemu…

364. Jakie zwierzę najbardziej lubisz? I jakie chciałbyś mieć?
Oliwier: Koty. I mam kota, więc jestem… KOTENT. Buahahaha!
Gaspar: … Kontent…

365. Kto jest częściej na dole Ty czy Gaspar?
Oliwier: Gaspar.
Gaspar: Oliwier.

366. Czy dłubiesz w nosie, gdy nikt nie patrzy?
Jaki jest sens przyznawania się do tego skoro robiłbym to gdy nikt nie patrzy przez co chciałbym to zachować w tajemnicy?

367. Często chorujesz?
Nie.

368. Wolisz dzień czy noc?
Noc.

369. Spałeś z jakimś pluszakiem, gdy byłeś mały?
Tak. Z pluszowym reniferem.

370. U dziewczyn bardziej podobają Ci się długie czy krótkie włosy? To samo pytanie tylko u chłopaka?
Wolę jak dziewczyna ma dłuższe włosy. A u chłopaków wolę krótsze. Takie jak ma Gaspar to maks.

371. Jaka karnacja najbardziej Ci się podoba?
Jasna.

372. Sadziłeś kiedyś drzewo?
Tak.

373. Jaki był Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Chemia, matma, język fiński, szwedzki…

374. Co lubisz robić z Gasparem?
Wiele rzeczy. Zależy od dnia i ochoty. Gramy w kosza, oglądamy filmy, trenujemy razem. Czasem i gotujemy razem, aby nauczyć się czegoś nowego.

375. Co u Sampo?
Wspina się na moją głowę, więc wszystko w porządku.

376. Czy zamierzasz teraz grać cześciej na pianinie?
Nie mam gdzie. Poza tym nie czuję aż tak wielkiej potrzeby. Chociaż miło by było znów zagrać.

377. Co Studiujesz?
Było.

378. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
To też było.

379. Co chcesz robić po Studiach?
I to też.

380. Jakie jest twoje ulubione miejsce w Warszawie?
I ja jebie, to też.

381. Jakie jest twoje rodzinę Miast?
Helsinki.

382. Jakie było/jest twoje ulubione miejsce w/z dzieciństwa?
Nasz domek w Sariselka.

383. Czy jest coś co byś w sobie poprawił/poprawiła?
Nie.

384. Czego się bałaś/bałeś jak byłeś/byłaś mała/mały?
Buki. I hatifnatów.

385. Czego się boisz Teraz?
Pisałem wyżej.

386. Masz jakieś fobie, jeśli tak to jakie?
Nie, nie mam.

387. Ile byś chciał/chciała mieć dzieci w przyszłości?
Fajnie byłoby mieć bliźniaki. Ale byłbym chujowym ojcem, więc lepiej im tego oszczędzić.

388. Co w sobie najbardziej cenisz i Lubisz?
Wszystko od a do z.

389. Ulubiona żecz/pamiątka?
Kolczyki i buty.

390. Najlepsze Wspomnienie?
Chyba było… Um… Całowanie się z Gasparem pod wiaduktem? I uczucie po wygranym meczu.

391. Czy wyznajesz jakaś wiarę?
Nie, nie bardzo.

392. Ulubiona Muzyka?
Nie potrafię określić. Różna. Przeróżna.

393. Jak zareagowała drużyna na wieść o twoim związku z kapitanem Gasparem? xD I czy w ogóle się o tym dowiedzieli?
Nie, nie mówiliśmy im. Nie ich sprawa. Chociaż Gaspar twierdzi, że to może źle wpłynąć na drużynę, ale ja wolę nie mówić. Nie chcę, aby ktoś myślał, że mam fory na treningach. Pracuję tak ciężko jak inni a nawet ciężej.

394. Najdziwniejsze miejsce w ktorym uprawiales seks z Gasparem?
Dobra, pod choinką w jego domu. Wkrótce więcej.

395. Seks z kondomem czy bez?
Z.

396. Spuszczacie sie w sobie?
Inaczej nie widzę sensu.

397. Czym rozni sie seks z Ale i Gasparem?
Ale był bardziej uległy. Mogłem robić z nim co chciałem i jak chciałem i gdzie chciałem. Gaspar jest bardziej… dystyngowany. Trzeba powalczyć, aby na coś się zgodził.

398. Z jakimi zabawkami juz uprawiales seks? Z Gasparem lub innymi?
Pisałem wcześniej. Z Ale było jeszcze przywiązanie do łóżka. I seks w saunie. Masakra, nie polecam. Prawie zemdlałem.

399. Wybaczylbys Alemu?
Nie.

400. Jak wyprawiasz kolejne urodzinh?
Bez szału. Nie lubię tego obchodzić.

401. Lubisz NAtana i Gabriela? Co sadzisz o ich zwiazku?
Bardziej lubię Gabriela niż Natana. A że są w związku to mnie to nie interesuje, a to co sądzę jest nieważne. Chyba się dogadują.

402. Co sadzisz o Cyrusie?
Mistrz. W ogóle go podziwiam, chociaż słabo znam. Z chęcią poszedłbym z nim na piwo czy coś. Pomógł mi zrozumieć wiele rzeczy na temat koszykówki.

403. Czy Gaspar jako trener jest dla Ciebie wzorem do nasladowania?
Gaspar jest kapitanem, nie trenerem. Ale tak, jest wzorem, w końcu to lider.

404. Masz idola?
Miałem.

405. Co z Twoim ojcem? Wie, ze jestes gejem? Masz jakies kontakty? Tesknicie za soba?
Wow, wow, wow! Spokojnie!
Nie wiem co z moim ojcem. Wie, że jestem gejem. Nie, nie mamy kontaktu. Trochę tęsknię, ale bez przesady. Czy on tęskni? Podobno nie.

406. Z jakich powodow zostawilbys Gaspara?
…….

407. Co bys zrobil gdyby Gaspar nakryl Cie na zdradzie? Co bys zrobil gdyby to on nakryl Ciebie na zdradzie.
…………..

408. Co bys zrobil gdyby przyszla jakas dziewczyna i okazalo sie, ze ma z Toba lub Gasparem 3 letnie dziecko?
Oliwier: JEB NA STOS!
Gaspar: Nie, nie na stos. To by było niemożliwe. Oliwier ostatni raz uprawiał seks z kobietą w liceum, a ja… cóż… nigdy.

409. Co bys zrobil gdybys nakryl swoja siostre i Marcela na seksie?
Klaskał i wybijał im rytm do ruchania.

410. Jakbys zareagowal gdyby sie okazalo, ze wyzej wymienione osoby (pyt 17) beda mialy dzieci?
Marcel i Ieva? Um… Chyba za wcześnie, co?

411. Co bys zrobil gdyby MARcel zdradzil Twoja siostre lub Twoja siostra Marcela.
Jak Marcel ją to bym go zabił. Ona jego – zrobiłbym jej kazanie i siekę.

412. Jaki jest twoj wymarzony model butów?
Eeee… latają?

413. Jak przyrządzoną kawę lubisz najbardziej?
Przyrządzoną przez siebie, oczywiście.

414. Jakiej muzyki słuchasz?
Przeróżnej.

415. Jakie macie plany na mikołajki? (razem z Gasparem)
Nie mamy.

416. Jak ma na imię Wasz autor?
Kto?

417. Oliwierze, co studiujesz?
Pisałem.

418. jak widzisz swój zawód?
Smutno.

419. znasz Leona Warczyńskiego?
Kogo?

420. ulubiona potrawa?
Homarrrrrryyyy

421. lubisz gejowskie porno?
Peweczka.

422. ulubiony poeta?
Pisałem wyżej. Kochana Edith.

423. jaką masz wadę wzroku?
Nie mam.

424. Twoja ulubiona postać serialowa? I dlaczego ona?
Phoebe Buffay, bo rozkurwiała system.

425. Trzy najlepsze rzeczy w życiu to..?
Kawa, seks i koszykówka.

426. Wierzysz w boga?
Nie.

427. Jaki masz model telefonu?
iPhone 5.

428. Jak często korzystasz z internetu?
Raz dziennie. Jak jest potrzeba to częściej.

429. Masz wadę wzroku?
Nie.

430. Często się stresujesz? Jeśli tak to czym?
Meczami. Czasami trudnymi egzaminami. No i w pracy jak przychodzi jakiś jebnięty klient, a ja nie mogę mu zajebać.